į pradžią turinys susisiekite
2019-2018 ir 2018-2017 m.m. archyvas
Tarybos išvyka į Kauną

Nuostabiai gražus pošventinis rytas išviliojo Vilkaviškio TAU tarybą į Kauną.  Maloniai buvome sutikti Vytauto Didžiojo Karo muziejuje, kur tarsi dar kartą pasikartojome savo Tėvynės istoriją, peržvelgdami jos skausmingiausių  kovų epopėją. Sužavėjo informatyvus jaunos gidės pasakojimas, kuris neleido abejoti, kad jaunimui istorija tokia pat svarbi kaip ir mums.

Užsukome į Nacionalinį Mikalojaus Konstantino Čiurlionio muziejų, peržvelgėme didžiojo Lietuvos kūrėjo paveikslus, susikaupę klausėme jo muzikos ir mąstėme apie žmogaus protu nesuvokiamą talento didybę, kada menininkui būna lemta peržengti savo epochos ribas. Ir tik po mirties tapti savu ir suprantamu ne tik savai tautai, bet ir japonui, kinui, prancūzui, ar bet kuriam kitam pasaulio žmogui. Kadangi jau autobuse kelionės organizatorė Birutė Miknevičienė plačiai supažindino su Čiurlionio biografija ir jo kūrybos plėtote, muziejuje galėjome paskęsti savo mintyse ir pojūčiuose, kokia galinga talento jėga.

O kaip galima neaplankyti  Rotušės aikštės, pasipuošusios savita etnografiniais motyvais padabinta eglute, kvepiančios meduoliais ir karštu vynu. Skanėstai skanėstais, tačiau kiekvienam lietuviui reikia ir rimtai pasistiprinti. Stabtelėję užeigoje, aptarėme praėjusių metų darbo rezultatus, linkėjome vieni kitiems sveikatos, nenukrypdami nuo pagrindinės temos – 2018-ųjų metų planų.